צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    הדברים הטובים ביותר לעשות עם ילדים בקראבי

    איפה המקומות המהנים בקראבי לקחת את המשפחה שלך?

    הדברים הטובים ביותר לעשות עם ילדים בקראבי כוללים מגוון רחב של פעילויות שתוכלו ליהנות מהן עם כל המשפחה. מחוז קראבי לאט אבל בטוח צובר מקום ברשימת היעדים התיירותיים ביותר בדרום תאילנד. עם 154 איים ואיונים, נוף יבשתי מדהים ופיתוח שעד כה כיבד את אורח החיים המסורתי של האזור הכפרי הזה, יש לו את כל הנכסים כדי לרצות נופשים וילדיהם המחפשים יעד טבעי אמיתי לחופשה שלהם. .

    אנא שימו לב כי חלק מהפעילויות שלהלן דורשות מהילדים להיות בגובה של 120 ס"מ לפחות או מעל גיל 10, בעוד שהשאר מתאימות גם לתינוקות.

    1. קפיצות איים

    Krabi with kids

    טוב עבור:

    • משפחות
    • הרפתקה

    אין מקום טוב יותר מקראבי לצאת לאי מקפץ בתאילנד. אתם וילדיכם יכולים ליהנות מיום מרגש מאוד בים, לבקר בקו פודה, קו הונג, קו קאי או איים ידועים אחרים הנמצאים במרחק קצר מחוף קראבי.

    תוכלו להצטרף לטיול מאורגן או פשוט לשכור סירה ארוכת זנב ולתכנן מסלול משלכם ליום. אתם וילדיכם תיהנו מההתרגשות שחשו חוקרים עתיקים כשהם נכנסו לטריטוריה חדשה. שיזוף, שנורקלינג וסיורים הם 3 הפעילויות העיקריות מהן תוכלו ליהנות ביום של קפיצה לאי בקראבי.

    2. פארק השעשועים קראבי

    באן לאם פו

    טוב עבור:

    • משפחות
    • הרפתקה

    פארק השעשועים קראבי מאפשר לכם לגלות את יער הגשם מהחופה שלו, על ידי החלקה על משטחים מעץ לעץ. המלון ממוקם בבאן לאם פו (Baan Laem Pho), בין אאו נאנג (Ao Nang) לקראבי טאון (Krabi Town), והפעילויות הזמינות בפארק השעשועים קראבי (Krabi Fun Park) מתאימות לילדים שגובהם מעל 120 ס"מ.

    אומגה מובאת לרמות חדשות של כיף הודות ליצירתיות של מנהלי הפארק, שכן כמה קווים מיוחדים מציעים לנועזים את ההזדמנות לרכוב על אופניים באוויר או לרכוב על מקל מטאטא בהשראת הארי פוטר. אתה בטוח שיהיה לך הרבה כיף בפארק השעשועים קראבי, אשר מנוהל על ידי צוות מקצועי מאוד שלוקח את כל ענייני הבטיחות ברצינות רבה.

    מקום: Sai Thai , קראבי 81000, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 8:30-16:00, שבת וראשון עד 17:00.

    טלפון: +66 (0)85 446 6399

    3. פארק יער תונג טאו

    קאו פרה-באנג חראם

    Krabi attraction

    טוב עבור:

    • משפחות
    • תמונה
    • הרפתקה

    פארק יער תונג טאו הוא שמורת טבע מרהיבה המארחת אתרים יוצאי דופן כמו לגונת הקריסטל (המכונה גם בריכת אמרלד) והבריכה הכחולה. שני אגני מים מתוקים אלה נקראים על שם צבעם הבהיר.

    הוא ממוקם כ-50 ק"מ דרומית לעיירה קראבי, וכולל שביל טבע באורך 2.7 ק"מ דרך יער הגשם הטרופי. הפארק נותן לכולם את ההזדמנות לחקור בבטחה את הצד הפראי של מחוז קראבי. בכניסה לפארק ניתן למצוא מסעדות וחנויות.

    מקום: קאו פרה-באנג חראם, קראבי, תאילנד

    4. טיפוס צוקים בריילי

    טוב עבור:

    • הרפתקה

    רייליי היא מכה למטפסי צוקים בדרום תאילנד. צוקי הגיר הגבוהים הספציפיים לאזור זה של תאילנד מציעים מגרש משחקים ייחודי למי שאוהב לטפס. ברוב בתי הספר לטיפוס בריילי יש את הציוד לשימושכם ומספקים קורסי טיפוס צוקים וסיורים לילדים מעל גיל 8.

    קורס טיפוס לא רק מלמד טכניקות טיפוס צוקים אלא גם משפר את הביטחון העצמי על ידי תרגול פעילות מאתגרת תחת פיקוחם של אנשי מקצוע מוכרים.

    5. פארק ההרפתקאות על צמרות העצים

    אור לוק

    טוב עבור:

    • משפחות
    • הרפתקה

    בפארק ההרפתקאות Treetop תוכלו לקחת את ילדיכם לטיול בחופת היער. ממוקם באאו לוק, בצפון מחוז קראבי, פארק ההרפתקאות Treetop מציע לכם את ההזדמנות לגלות את יער הגשם מצמרות העצים.

    ללכת על גשרי חבלים מתנדנדים, לרכוב על אופניים 8 מטר מעל הקרקע, לקפוץ מעץ לעץ על שועל מעופף ועוד. זה מאתגר אבל, מעל הכל, זה כיף! לאחר קורס הכשרה קצר על איך להשתמש בציוד וכיצד להישאר בטוחים על המסלול, אתה תהיה מוכן ליהנות פרץ אדרנלין גדול.

    מקום: מחוז או לוק, קראבי 81110, תאילנד

    טלפון: +66 (0)84 462 3443

    6. מערות במחוז או לוק

    אור לוק

    IMG 3782

    טוב עבור:

    • הרפתקה

    אאו לוק הוא אזור חוף עצום הממוקם בקצה הצפוני של מחוז קראבי. זהו מבוך גדול של יער מנגרובים וכולל צוקי גיר ספציפיים למחוזות פאנג נגה וקראבי בדרום תאילנד. זה המקום המושלם ליום של הרפתקאות עם המשפחה.

    שכרו סירה ארוכת זנב במזח בור תור (Bur Thor Pier) שעל תעלת תה פראנג (Tha Prang) וצאו לשייט במנגרובים כדי לבקר במערות המפורסמות תאם לוד (Tham Lod) ותאם פי הואה טו (Tham Phi Hua Tho) הממוקמות על גדות התעלה. בדרך חזרה תוכלו לאכול ארוחת צהריים במזח (יש מסעדה כפרית מגניבה המשקיפה על התעלה).