צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    בית הקברות לצדפים בן 75 מיליון שנה

    בית קברות בן 75 מיליון שנה לצדפות מה שאתה צריך לדעת על שליש מהמוסילים המאובנים בעולם

    בית הקברות לצדפים בן 75 מיליון שנה הוא אחת האטרקציות המסווגות בדרך כלל במסלול קראבי. למרות שהשם מתחיל במילה קבר, הוא לא מפחיד כמו שזה נראה, כי בית הקברות של הצדפות הוא רק מאובן של מספר רב של periwinkles (רכיכות מים מתוקים) אשר הושקעו במשך 35 מיליון שנה לתוך שכבות גיר, אשר נחשב לאחד פלאי הטבע הנדירים ועדויות ארכיאולוגיות. היום, אנחנו הולכים לקחת אתכם לסיור בבית הקברות לרכיכות בן 75 מיליון שנה עם כל העובדות המעניינות על המקום הזה.

    בית קברות בן 75 מיליון שנה לצדפות היכן הוא ממוקם?

    בית קברות צדפים בן 75 מיליון שנה או בית קברות צדפות לאם פו ממוקם על שפת הים של באן לם פו. נפה סאי תאי, מחוז מואנג קראבי, מחוז קראבי הוא אזור של הפארק הלאומי נופאראט טהרה – איי פי פי. כ-17 ק"מ מהעיר, חצר גיר רחבה מזדקרת אל הים. כשתסתכלו מקרוב, תראו מאובן של רכיכות מים מתוקים שנדחסו לחוף סלעי ליד הים.

    בית קברות בן 75 מיליון שנה לצדפות איך זה קרה?

    בית קברות בן 75 מיליון שנה לצדפות אזור זה, שנגרם על ידי שינויים גיאולוגיים, היה בעבר ביצת מים מתוקים גדולה. יש הרבה רכיכות שחיות שם, בעיקר periwinkle. אורכו כ-2 סנטימטרים והוא משתנה לאחר מכן בפני השטח של כדור הארץ. אבן הגיר במי הים כיסתה את הקונכיות עד שהפכו הומוגניות, ויצרו סלע מוצק שנקרא אבן גיר קונכלית בעובי של כ-40 סנטימטרים.

    כאשר אתה מסתכל על הצורה החיצונית, אתה עשוי בדרך כלל לראות כי לוחות אבן קשה של בית הקברות רכיכות זה דומים לוחות בטון סדוק רגיל, אבל אם אתה מסתכל מקרוב, תגלה שיש הרבה רכיכות קטנות מוטבע בבירור על פני השטח של הלוח.

    זה לא. ישנם רק בתי קברות של רכיכות בנות שלוש מאות שנים בעולם: ארצות הברית (שיקגו), יפן ותאילנד. בית קברות צדפים בן 3 מיליון שנה או בית קברות צדפות לאם פו במחוז קראבי, זהו.

    אזור בית הקברות צדפות בן 75 מיליון שנה מה כלול

    אתר בית הקברות לצדפות בן 75 מיליון שנה או בית הקברות לצדפות לאם פו. הוא מחולק לשלושה חלקים:
     

    • לם פו 1 בצד המערבי של מרכז המבקרים, או ללכת לאורך החוף ימינה כ -300 מטר, נמצאת שכבת סלע על החוף, הדומה לאגן פאן, שכבה של רכיכות בעובי 1-2 מטר, אשר ניתן לראות בשפל. הרכיכות שנמצאו הן פריווינקלים קצרים או צדפות בודדות במשפחה Viviparidae, באורך של כ-1-2 סנטימטרים.
       
    • Laem Pho 2 ממוקם במרכז המבקרים, יש לו מראה של שכמייה המזדקרת אל הים, בדומה לחצר בטון, בית קברות לרכיכות, שכבת אבן גיר בעובי 1-2 מטר. רובם קצרים עד לגודל של 2 סנטימטרים, ושרידים אלה מתוארכים ליותר מ-35 מיליון שנה. השכבה התחתונה היא פחם וחימר, אשר נשחקים בקלות על ידי מי ים. זו הסיבה ששכבת אבן הגיר נשברת ומתמוטטת. בסמוך לאתר שלטים המציגים את ההיסטוריה של בית הקברות לרכיכות בן 75 מיליון שנה, כמו גם שלטים המציגים אזורים אחרים.
    • Laem Pho 3 נמצא כקילומטר אחד ממזרח למרכז המבקרים. שכבות הסלע של נקודה זו הן בעובי של עד 1 מטרים. הוא גדול, בולט, על 3-4 ס"מ בגודל.

    יש גם ביתן ים יפהפה מעל, מושלם לבילוי וחנויות מזכרות, כמו גם חדרי אמבטיה נקיים למבקרים.

    דמי כניסה לבית הקברות לרכיכות בן 75 מיליון שנה

    עבור תיירים שרוצים לבקר בבית הקברות רכיכות בן 75 מיליון שנה באזורים שונים, יש לשלם את דמי התחזוקה של האתר בשיעור של
     

    • תאילנדית: מבוגר 40 באט וילד 20 באט
    • זרים: 400 באט למבוגרים ו-200 באט לילדים

    הזמן הנכון לבקר בבית הקברות לרכיכות בן 75 מיליון שנה

    בית קברות בן 75 מיליון שנה לצדפות ניתן לבקר בו בכל ימות השנה בין השעות 8: 00-16: 30. מומלץ בשתי תקופות: בבוקר בין השעות 2.07-00.10 ובערב בין השעות 00.15-00.17.

    טיול לבית הקברות לרכיכות בן 75 מיליון שנה

    מסע לבית הקברות לרכיכות בן 75 מיליון שנה ניתן לנסוע ברכב פרטי ובאוטובוס. כדלקמן
     

    • ברכב פרטי מהעיירה קראבי, סעו בכביש הלאומי מס' 4034 וסעו לכיוון באן סאי תאי. בצומת סאי תאי פנו שמאלה לכביש הלאומי 4024 ועברו ישר דרך מזח אאו נאם מאו עד סוף הכביש ותמצאו את בית הקברות של הצדף. 75 מיליון שנה
       
    • באוטובוס יש מיניבוס בקו קראבי – חוף נופאראט טהרה – אאו נאנג – בית הקברות של צדפים בין השעות 7:00-17:30.