צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    אמרלד פול קראבי

    זה חייב להיות מנוסה פעם אחת.

    נקודות עיקריות של בריכת אמרלד

    בריכת אמרלד הוא ממוקם בנפת קלונג תום נואה. מחוז קלונג תום, מחוז קראבי היא בריכה טבעית ויפה מאוד. מכיוון שיש מים צלולים בצבע ירוק אזמרגד, הם נראים כמו בריכת גיר שיכולה לשחות. יש אווירה של יער בשמורת חיות הבר קאו פרה-בנגקראם המוקפת בו.

    המים בתוך בריכת האזמרגד יכולים לשנות את צבעם בהתאם לתאריך ולשעה של השמש. הבריכה מקורה במים חמים. ביערות השפלה של הדרום, שהוא מעיין חם. ישנן 3 בריכות חמות: Sa Kaeo, בריכת אמרלד ובריכת מעיינות. טמפרטורת המים היא כ 30-50 מעלות צלזיוס.

    בנוסף להיות מלא עם צמחים רבים ושונים. זהו גם כתם ציפורים נדיר. שלדג בעל שרשרת חומה הורנביל השחור, האתר שבו נכחד הקרניים השחורות במשך כמעט 100 שנה.

    משני צידי הכביש יש זרם מים. בריכת האזמרגד היא בריכה בצבע ירוק אזמרגד, כפי שהשם מרמז, מרובעת, ברוחב של כ-25 מטרים, באורך של 20 מטרים ובעומק של כ-1.5-2 מטרים.

    בריכת אמרלד היא אטרקציה פופולרית בקראבי ואחת הבלתי נראות בתאילנד. כל מי שמבקר כאן יוכל לראות גם את בריכת האזמרגד וגם את המפל החם באותו טיול. בעת ביקור בקראבי.

     

    איך מגיעים לבריכת אמרלד

    אם אתם מגיעים מהעיירה קראבי, סעו בכביש המהיר מס '4 לכיוון מחוז נוא'אה קלונג, כשתגיעו לרובע קלונג תום, תמצאו צומת אורות אדומים, ואז פנו שמאלה לכיוון מחוז לאם תאפ. על הכביש המהיר מס '4038, פנה ימינה לכיוון מחוז קלונג תום, טאי-תאפ סאי, ומכאן כ -17 ק"מ, תראה את הכניסה לבריכת האזמרגד.

    מידע על אמרלד פול קראבי

    • כתובת : נפה קלונג תום נוא'אה מחוז קלונג תום, מחוז קראבי
    • מיקום : https://goo.gl/maps/d75YnztCK9g41UpLA 
    • פתוח: 08:30-16:30.
    • דמי כניסה : תאילנדית מבוגר 20 באט, ילד 10 באט, מבוגר זר 200 באט, ילד 100 באט
    • טלפון:-
    • אתר אינטרנט : –