צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    מזג אויר בקראבי

    מהו מזג האוויר ב קראבי?

    הבנת מזג האוויר והאקלים של קראבי היא המפתח לתכנון חופשה מוצלחת במחוז יפהפה זה של דרום תאילנד. הנקודה היא שרוב הפעילויות של המטיילים נעשות בחוץ. בין אם אתם מתכננים טיול באי, או מוכנים לבקר בכמה מהאטרקציות בעורף, מזג האוויר בקראבי יעשה או ישבור לכם את היום. עם זאת, שימו לב שתחזיות מזג אוויר מקוונות נמצאות לעתים קרובות בצד הפסימי. שבוע שלם עם סמל סופת רעמים לא אומר שירד גשם כל היום!

    בקראבי יש אקלים דומה לפוקט, עם טמפרטורות ממוצעות הנעות סביב 24°C עד 32°C (75°F עד 89°F) כל השנה. החודשים הרטובים ביותר הם ספטמבר ואוקטובר. האזור אינו סובל מתנודות מזג אוויר משמעותיות. למרות שכמעט כל תקופה בשנה טובה בחלק זה של תאילנד, הקונצנזוס על הזמן הטוב ביותר לבקר בקראבי הוא נובמבר-מרץ.

    1.מהו הזמן הטוב ביותר לבקר בקראבי?

    הזמן הטוב ביותר לבקר בקראבי הוא בעונת השיא, שנמשכת בדרך כלל מנובמבר עד מרץ. זה כאשר מזג האוויר הוא בדרך כלל נהדר, עם טמפרטורות ממוצעות של 28 מעלות צלזיוס ורוחות קרירות ששומרות על נוחות. עם זאת, שים לב כי כמה ימים גשומים עדיין עשויים להתרחש בנובמבר ובמרץ.

    מהם החודשים החמים ביותר ב- קראבי?

    החודשים החמים ביותר בקראבי הם אפריל ומאי, עם טמפרטורות הנעות בין 27°C ל-36°C (80°F עד 95°F). סביר להניח שגם אתם תהיו עדים לסופות רעמים תכופות אך קצרות וכבדות בתקופה זו. עם זאת, הם מציעים הקלה מבורכת מהטמפרטורות והלחות הגבוהות.

    ראש השנה התאילנדי (Songkran) מתקיים ב-13-15 באפריל, כאשר כולם מפזרים (או זורקים) מים צוננים זה על זה. המקומיים נהנים מיוני, יולי ואוגוסט מכיוון שמזג האוויר בדרך כלל נאה והמקומות האהובים נשארים לא צפופים. התבנית הרגילה קצרה עם מקלחות כבדות והרבה שמש בין מקלחות. הכל גם קצת פחות יקר בתקופה זו של השנה. הטמפרטורות נעות בין 20 ל-33 מעלות צלזיוס (70 ו-90 מעלות פרנהייט).

    מתי עונת המונסון, השפל והרטובה ב קראבי?

    עונת המונסון / השפל / הרטובה בקראבי נמשכת מיוני עד אוקטובר. מעילי גשם ומטריות הם חובה במהלך ספטמבר ואוקטובר, שהם החודשים הגשומים ביותר בשנה. נחמה אחת היא שתעריפי המלונות באמת בצד הנמוך, והחופים, המסעדות והרחובות החיצוניים אינם צפופים. זה הופך את קראבי למרגיע עוד יותר.

    בצד החיובי, גם בתקופה זו של השנה אתה עדיין יכול לצפות למרווחים ארוכים של שמש בין ממטרים. בכל מקרה, שפע של פעילויות מחוץ לעונה נשארות זמינות בקראבי במהלך המונסון.