צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    המקומות הטובים ביותר לעשות קניות בקראבי

    היכן לקנות בקראבי ומה לקנות?

    המקומות הטובים ביותר לקניות בקראבי נעים בין רחובות הליכה נעימים לשווקים תוססים וכיכרות גדולות. למי שמחפש זוג נעלי ג'ימי צ'ו או שעון קרטייה מקורי, מחוז קראבי ייראה מעט מאכזב. ובכל זאת, באזור יש כמה בוטיקים סבירים למדי – בעיקר באו נאנג – ויש חנויות-על ליד קראבי טאון שמציעות מגוון גדול של מוצרים למכירה.

    עדיף לחשוב על חווית הקנייה בקראבי כחלק מחופשה מגוונת. מהמדרחוב הפופולרי מאוד של קראבי טאון ועד לבוטיקים קטנטנים אך חדשניים בכפר טונסאי של קופיפי דון, בקראבי יש מספיק אפשרויות קניות למטיילים שמחפשים למצוא מזכרות מגניבות להחזיר הביתה. המשיכו לקרוא כדי ללמוד עוד היכן לקנות בקראבי ומה לקנות.

    1. מדרחוב קראבי

    טוב עבור:

    • קונים
    • חיי לילה
    • תקציב

    רחוב קראבי, הידוע גם בשם שוק הלילה קראבי או מדרחוב קראבי סיטי (תאנון קון דרן בתאילנדית), הוא אירוע הקניות החשוב ביותר בעיר. האירוע החל לראשונה בשנת 2013 ומציע למבקרים הצצה לחיים בדרום תאילנד באמצעות גילוי מוצרים שנוצרו על ידי אומנים ובעלי מלאכה מקומיים. הוא פועל בכל יום שישי, שבת וראשון אחר הצהריים, בין השעות 17:00-22:00 ב-Soi Maharaj 8.

    עם כ-50 דוכנים המוכרים מגוון רחב של מוצרים, המדרחוב מושך קהל גדול לאזור כה קטן – בכל סוף שבוע. אירוע השוק מתקיים גם ברחבה הגדולה ממש מאחורי מרכז הקניות ווג במרכז העיר קראבי. שוק לילה לא יהיה שוק לילה בתאילנד בלי כמה חטיפים טעימים לחטוף, כך שיש כאן שפע של אוכל רחוב תאילנדי אהוב שתוכלו לטעום כשאתם נודדים מדוכן לדוכן.

    מיקום: 76, 1 Maharaj Rd , פאק נאם, קראבי 81000, תאילנד

    פתוח: מדי יום בין השעות 10:00-20:00

    טלפון: +66 (0)75 620 926

    2. מדרחוב או נאנג

    טוב עבור:

    • קונים
    • תקציב

    רחוב אאו נאנג הוא נתיב בצורת L, מקורה חלקית בפינה הדרומית של דרך אאו נאנג (חוף). השם 'מדרחוב' יכול להטעות, שכן בתאילנד הוא מתייחס בדרך כלל ליריד שבועי דמוי שוק כמו מדרחוב קראבי הפופולרי ברחוב סוי מהראג' 8 בקראבי, או מדרחוב פוקט ברחוב תאלנג בעיר העתיקה של פוקט.

    רחוב קטלוניה, שנפתח בשנת 2007, הוא מתחם קניות קומפקטי הדומה לבזאר קבוע, בו תמצאו גם גלריה לאמנות, חייט, אופטיקאי, גלידריה, מסעדות (תאילנדיות, מקסיקניות ובינלאומיות), ברים. בנק ובית הארחה, כולם ממש ליד חוף או נאנג.,

    מקום: Ao Nang Beach Road , או נאנג, קראבי 81000, תאילנד

    3. השוק הטרי של מהרט

    טוב עבור:

    • קונים
    • תקציב

    שוק מאהראט טרי ידוע גם בשם 'שוק הבוקר' של קראבי מכיוון שהוא מקום תוסס לערוך בו קניות בקראבי עוד לפני עלות השחר. השוק ממש אף פעם לא נסגר – הוא לא פעיל באופן מלא בשעות מסוימות של היום, למשל בין 12:00 ל-16:00 ובין 20:00 ל-4:00 לפנות בוקר. למרות זאת, תמיד קורה כאן משהו.

    בתוך המתחם תמצאו מוצרים אקזוטיים יבשים וטריים כאחד: אורז, תבלינים, ממרח צ'ילי, פירות צבעוניים, ירקות ופרחים, בשר, דגים, פירות ים ועוד. יש גם מגוון דוכני אוכל שמוכרים ארוחות מוכנות ומשקאות במחירים מינימליים ביותר. שולחנות ארוכים בין דוכני האוכל מאפשרים לרוכלים ולמבקרים לשבת ולסעוד בשלווה יחסית באמצע ההמולה.

    מיקום: 69 Maharaj 7 Alley, פאק נאם, קראבי 81000, תאילנד

    פתוח: מדי יום בין השעות 06:00-13:00

    4. צ'וק בעבודת יד

    טוב עבור:

    • קונים
    • מותרות

    Chock Dee Handmade הוא בוטיק ותיק לתכשיטי כסף וזהב על חוף אאו נאנג. יש בו מבחר רחב של צמידים, שרשראות, עגילים ועוד. ייחודם של התכשיטים הנמכרים ב-Chock Dee בעבודת יד הוא בכך שהם כולם יצירות מקוריות העשויות מחומרים יקרים, יקרים למחצה ונדירים – מלבד זהב וכסף, ישנם גם פריטים העשויים אבן, שיש ואפילו מאובנים.

    כל פריטי התכשיטים בעבודת יד של Chock Dee הם, כפי שהשם מרמז, בעבודת יד במפעל קטן הממוקם ליד אאו נאנג. הזמנות מותאמות אישית אפשריות גם כן. בשל האיכות הטובה ביותר של המוצרים, המחירים מעט גבוהים יותר מאשר חנויות סמוכות אחרות. למרות זאת, בהחלט לא מזיק להתמקח עליהם קצת.

    מיקום: 142/6 Moo 2 Ao Nang , קראבי 81000, תאילנד

    טלפון: +66 (0)75 695 401

    5. נופאראט טהרה פלאזה

    טוב עבור:

    • קונים
    • אוכל

    מלון נופאראט טהרה פלאזה (Nopparat Thara Plaza) הוא רחבת קניות ומסעדות בסגנון עכשווי המהווה חלק מרכזי מסצנת הקניות אאו נאנג/נופאראט טהרה (Ao Nang/Nopparat Thara) בקראבי. הכיכר נפתחה בפברואר 2014 ומאז מציעה הזדמנויות קניות מגניבות באזור השקט אחרת.

    הכיכר ממוקמת לאורך דרך החוף Nopparat Thara, כ -500 מטרים מהקצה הצפוני של אאו נאנג, ממש ליד הולידיי אין ריזורט קראבי אאו נאנג ביץ 'ובאלכסון מול בר ומסעדה לונה ביץ '. הוא מארח כ -20 חנויות ומסעדות, כמו גם מגרש אוכל. ההרחבה מעוצבת בסגנון המשלב אלמנטים מודרניים וטבעיים, וממוקמת במתחם רחב ידיים הכולל צמחים, עצים ובריכת קרפיונים גדולה בין החנויות המוצקות דמויות הצריף.

    מקום: Noppharat Thara , או נאנג, קראבי 81180, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 10:00-22:00

    6. מדרחוב ריילי

    טוב עבור:

    • קונים
    • אוכל
    • תקציב

    ריילי ווקינג סטריט הוא מרכז הקניות הראשי של ריילי ווסט, עם נתיב באורך 70 מטר שאוסף חנויות, ברים ומסעדות רבים. הכניסה אליו נמצאת ממש על ריילי ביץ' ווסט, משני צדי מסעדת Flame Tree הפופולרית. מסעדות אחרות שמופיעות לאורך רחוב ריילי נעות בין דוכני קבב ושייק פירות לדוכני המבורגרים ופנקייק.

    ישנם גם מספר מרכזי פעילויות פנאי על המסלול, כגון חנות טיפוס צוקים רייליי ומרכז צלילה ריילי. לאחר יום פעיל בו תוכלו ליהנות מפעילויות באוויר הפתוח, תוכלו ליהנות ממסאג' מרגיע בספא הממוקם בסמוך לסוף המסלול.

    מקום: או נאנג, קראבי 81000, תאילנד

    7.מרכז הקניות קלונג מונג

    טוב עבור:

    • קונים

    מרכז הקניות קלונג מונג הוא כיכר קטנה עם חנויות עתיקות ומלאכת יד, מכוני מסאג' ויופי, בתי קפה ובוטיקים. זה האנטיתזה של קניות בבנגקוק בכך שהוא נקי, שקט ורגוע. הרחבה הקטנה נמצאת כ -50 מטרים לפני הכניסה לאתר הנופש חוף דוסיט תאני קראבי.

    הקונים יכולים לקחת את הזמן שלהם כאן, לחטוף חטיף או אפילו ללכת למסאג' לפני שהם בודקים את הדוא"ל שלהם – אתה יכול למצוא את רוב הצרכים שלך כאן, כולם מרוכזים ושימושיים.

    מקום: נונג טאלי, קראבי 81000, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 1:00-23:00

    טלפון: +66 (0)75 600 004

    8. מרכז הקניות ווג

    טוב עבור:

    • משפחות
    • קונים
    • אוכל

    מרכז הקניות ווג הוא קניון שכונתי בקראבי. זה הולך בדרך התאילנדית ההדוקה של דחיסת שפע של חנויות מותגים תחת קורת גג אחת עם סופרמרקט מרכזי, מגרש אוכל ומקומות אוכל מהיר. חנות הכלבו בת 3 הקומות ממוקמת על דרך מהראג' (Maharaj Road) בלב העיירה קראבי (Krabi Town), ומספקת למקומיים ולמבקרים מגוון רחב של סחורות ומצרכים יומיומיים.

    הקומה הראשונה מארחת פריטים מקודמים באזור המרכזי שלה, קו סאמטיקה, תכשיטי זהב ודוכני אביזרים ובוטיקים. בקומת המרתף, תוכלו למצוא חנויות המוכרות את המוצרים הזולים ביותר – בגדים, צעצועים, נעליים, גאדג'טים אלקטרוניים, כיסויים לטלפונים ניידים. יש גם אזור קריוקי, כמו גם משחקי וידאו בקרבת מקום.

    מיקום: 76, 1 Maharaj Rd , פאק נאם, קראבי 81000, תאילנד

    פתוח: מדי יום בין השעות 10:00-20:00

    טלפון: +66 (0)75 620 926

    9. סופרמרקטים וקניונים של Krabi Airport Road

    טוב עבור:

    • קונים

    סופרמרקטים וקניונים ברחוב קראבי איירפורט מהווים במידה רבה את סצנת הקניות של העיר. בקראבי יש כמה סופרמרקטים גדולים, כולם ממוקמים כמה קילומטרים דרומית למרכז העיר ועל כביש פצ'קאסם לכיוון שדה התעופה קראבי, קו לנטה וטראנג. כשהם נוסעים דרומה ממרכז העיר, הם מגיעים בסדר הבא: ביג סי קראבי, אאוטלט וילג' קראבי וטסקו לוטוס קראבי טאון.

    ביג סי קראבי הוא קניון ירוק-אדום בכל מקום עם סניפים רבים ברחבי תאילנד. הבניין בגודל מחסן זה מוכר אקזוטיקה כגון מכונות כביסה, אלקטרוניקה, אוכל טרי ומשומר, בגדים זולים, צעצועי ילדים בסיסיים וכדומה. טסקו לוטוס משחקת את אותו המשחק אך בסוגר מעט גבוה יותר. אתר הנופש קראבי וילג' אאוטלט (Krabi Village Outlet) מוכר אופנה ובגדי ספורט יחד עם אביזרי ספורט.

    מקום: פטצ'קאסם רואד, קראבי, תאילנד

    עוד באתר

    פוקט למטייל

    אודות