צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    חיי לילה בקראבי

    לאן ללכת בקראבי בלילה?

    רשימת הדברים הטובים ביותר לעשות לאחר ארוחת הערב בקראבי תשמח את כל אלה שאוהבים ליהנות מהחופשה שלהם במלואה גם לאחר שהשמש שוקעת. אמנם זה לא מתאים לפאטונג של פוקט או להמולה של בנגקוק מבחינת מסיבות פרועות, אבל הסצנה שאחרי רדת החשיכה של קראבי משרה תחושה ידידותית, כמעט בלתי מזיקה, שמושכת מאוד מבקרים רבים, במיוחד אלה שיש להם ילדים.

    רייליי נינוחה, קראבי טאון מקסימה וקלונג מואנג שלווה למדי, בעוד שהמגוון של אאו נאנג מארח את סצנת חיי הלילה התוססת ביותר בכל מחוז קראבי – אבל חיי הלילה של כל מיקום מהנים. המשך לקרוא כדי לגלות את הטוב ביותר של קראבי לאחר רדת החשיכה ולאן ללכת בקראבי בלילה.

    1. בוגי בר

    טוב עבור:

    • חיי לילה

    Boogie Bar הוא בר בסגנון שנות ה -70 המופרד באופן מוזר על ידי נתיב הרחוב. הצד הגדול ביותר של הבר כולל שולחנות, כיסאות, שולחן ביליארד ודלפק בר. הצד הקטן יותר בצד השני של הנתיב מארח רק כמה שולחנות ואת הבמה שעליה מופיעה להקת קאברים מוכשרת.

    כל מנגינות הפופ-רוק הקלאסיות מנוגנות על ידי הלהקה החיה, שהיא מרכז תשומת הלב האמיתי בבר המוזר הזה. רשימת המשקאות מארחת את כל החשודים הרגילים, מבירות ועד קוקטיילים ומשקאות קלים ומשקאות חריפים. שימו לב שהמחירים גבוהים יחסית.

    מיקום: 459 Route 4203, או נאנג, קראבי 81180, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 15:00-01:30

    2. בר במבוק

    טוב עבור:

    • חיי לילה

    Bamboo Bar הוא בר מהנה ומקום מוזיקה חיה בראליי עם אווירת חוף נהדרת ותפריט קוקטיילים מלא. הוא ממוקם בצד האחורי של רחוב ריילי.

    הבר Bamboo ידוע כאחד ממקומות חיי הלילה הטובים ביותר ברייליי, ומציע סביבה צוננת במהלך היום ואווירת מסיבה מהנה בלילה.

    מקום: או נאנג, קראבי 81180, תאילנד

    3. או נאנג סנטר פוינט

    טוב עבור:

    • חיי לילה

    מרכז חיי הלילה של אאו נאנג, סנטר פוינט, שופץ וכעת הוא מתחם בידור בן 3 קומות עם שפע של ברים לבחירה, כמו גם קברט בשם Bluedragon.

    ליטל לונגהורן סלון הוא בר ומסעדה פופולריים מאוד ו– Smile Bar יש מוזיקה חיה די טובה, אבל יש הרבה אפשרויות נהדרות אחרות בתוך המתחם.

    מיקום: 423 Ao Nang , קראבי 81180, תאילנד

    4.טו ליי בר

    טוב עבור:

    • חיי לילה

    Tew Lay Bar הוא מקום מגניב הממוקם מחוץ למסלול הטרום בריילי איסט ביץ '. כדי להגיע לשם, אתה צריך ללכת לאורך שביל החוף כ 350 מטרים. בית הספר לבישול בר-מסעדה זה, העשוי מבמבוק וסכך, ניצב על גלימה קטנה, ומציע את תחושת הווינטג' של הברים הראשונים שהתיישבו בראלי בשנות ה-80.

    בבר תוכלו ליהנות בשלווה מהנוף של ריילי איסט ביי (Railay East Bay) ויער המנגרובים שלו בעודכם לוגמים קוקטייל או בירה קרה. האווירה בבר Tew Lay ממש שלווה, מתנדנדת בעדינות על ידי מוזיקת רגאיי.

    מקום: ריילי ביץ' איסט, או נאנג, קראבי, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 9:00-12:00

    5. סאנסט בר

    טוב עבור:

    • אוכל
    • חיי לילה

    סאנסט בר (Sunset Bar) הוא סוג של מוסד שהפך את דרום תאילנד למוניטין של קרירות ואווירה נטולת דאגות. המסעדה ממוקמת ממש על חוף קלונג מואנג, בין אתר הנופש נקמנדה (Nakamanda) ובית המגורים פליקן (Pelican Residence).

    המקום היומרני הזה אולי לא עלה לבנות הרבה – הוא עשוי מעץ סחף, במבוק וסכך, וחומרים ממוחזרים אחרים – ובכל זאת הוא מציע למתחרים שלו בדיוק את מה שהן מחפשות: מקום מקומי במחיר סביר שבו הן יכולות להירגע תוך כדי צפייה בשמש נעלמת מאחורי האופק מעל ים אנדמן. .

    מקום: Klong Muang Beach , או נאנג, קראבי 81180, תאילנד

    6. פו בר

    טוב עבור:

    • חיי לילה

    פו בר הוא ג'וינט מגניב ברחוב צ'או פה בקראבי טאון שמניף בגאווה את דגל הרגאיי. המקום די קטן אך כולל חצר קטנה מוקפת צמחייה, המציעה סביבה נעימה ליהנות מארוחה קרה עם חברים.

    הבר מארח שולחן ביליארד, משחקי לוח ואוסף טוב של ספרים בשפות רבות. כאן תוכלו לבלות ערבים קרירים ולהתנדנד בעדינות על ידי מוזיקת הרגאיי הקצבית, שלעתים קרובות מנוגנת בשידור חי על ידי המוזיקאים המקומיים הפוקדים את הממסד.

    מקום: Chao Fah Rd , פאק נאם, קראבי 81000, תאילנד

    7. שגרירות אירלנד

    טוב עבור:

    • חיי לילה

    שגרירות אירלנד היא השם החדש לפאב פאדי'ס, מקום ותיק הממוקם בקלונג מואנג, אזור שליו לאורך החוף המערבי של קראבי.

    ממוקם בין 2 אתרי נופש ברמה עולמית – Nakamanda ו- Sofitel Krabi Phokeethra – שגרירות אירלנד היא אחד המקומות היחידים בקלונג מואנג המציע גם אוכל וגם סצנת חיי לילה תוססת.

    מיקום: 72/4, Nong Thale , קראבי 81180, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 12:00-12:00

    טלפון: +66 (0)87 893 7738

    8.סוי RCA בידור

    טוב עבור:

    • חיי לילה

    Soi RCA Entertainment הוא אחד משני מקומות חיי הלילה העיקריים באו נאנג (השני הוא אאו נאנג סנטר פוינט). לא ברור מה RCA מייצג. בבנגקוק, RCA – רויאל סיטי אווניו – היא המוקד של סצנת המועדונים בבירה, כך שהמשמעות חייבת להיות זהה עבור U Nang.

    ישנם כ -12 מפרקים זמינים ברחוב באורך 100 מטר. הם נוטים בעיקר לצד המוזנח של חיי הלילה של או נאנג, אבל הם טובים לצחוק ולכמה בירות זולות.

    מיקום: 249/2 Route 4203, או נאנג, קראבי 81000, תאילנד