צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    שוק הלילה של קראבי

    אוכל תאילנדי אותנטי בסוף השבוע

    שוק הלילה של קראבי, ברחוב ווקינג, הוא אירוע הקניות הפופולרי ביותר בקראבי. השוק, המשתרע על פני 2,000 מ"ר, מתרכז סביב במה שבה מופיעים אמנים מקומיים ותלמידי בית ספר מוכשרים. דוכני אוכל מתכנסים כאן 3 פעמים בשבוע, ומציעים שילוב של טעמים תאילנדיים אותנטיים. שוק הלילה של קראבי הוא אחד משווקי הרחוב הזולים ביותר בכל תאילנד. שוק הלילה של קראבי הוא בין האטרקציות האהובות ביותר על המבקרים בקראבי.

    חשוב לזכור כי השוק המרכזי פתוח בערבי שישי, שבת וראשון בלבד. יש אלטרנטיבות נוספות בשאר ימי השבוע, שאותן נפרט בהמשך.

    שווקי לילה בקראבי

    לכל מחוז בתאילנד יש מגוון שווקים משלו, וקראבי אינו שונה. עבור המקומיים, השווקים הם דרך חיים. מקור פרנסה עבור חלק ועבור אחרים, מקום אהוב לארוחת ערב במחיר סביר. עבור תיירים, שווקים הם בין הדרכים הטובות ביותר לקבל הצצה על התרבות המקומית. כמה מהמאכלים התאילנדיים הטובים ביותר נמצאים כאן, אז הקפידו לנסות כמה שיותר מאכלים חדשים, כל עוד אתם יכולים.

    שווקי לילה הם לא רק יעד נהדר לארוחת ערב. תוכלו למצוא דוכני מזכרות ודוכני בגדים בשוק הלילה של קראבי. ישנם ארבעה שווקי לילה פופולריים בקראבי, כך שלא משנה באיזה לילה בשבוע אתם נמצאים כאן תוכלו למצוא שוק לחקור. אבל בפוסט הזה, אנחנו הולכים להעיף מבט על שוק הלילה הגדול והטוב ביותר בקראבי. שוק סוף השבוע של מדרחוב קראבי. פתוח בלילות שישי, שבת וראשון.

    מה המחירים בשוק הלילה קראבי

    מזכרות ואלקטרוניקה:

    פריטעלות
    כיסוי לאייפון80 באט
    פעימות של אוזניות 'ריי'300 באט
    מטענים לטלפונים30 באט
    תיקים בעבודת יד50 באט
    חולצות טריקו 'נייקי'100 באט

    אוכל ומשקאות:

    פריטעלות
    אורז מטוגן עוף50 באט
    פחית קולה18 באט
    שייק פירות25 באט
    ספרינג רולס10 באט
    בשר בקר מוקפץ60 באט
    עוף סאטאי10 באט
    אטריות עוף צהובות מטוגנות40 באט
    דיונון בגריל25 באט
    גלידת קוקוס30 באט
    מרק טום יאם40 באט
    רוטי פנקייק תאילנדי25 באט

    אז כפי שאתם יכולים לראות שוק סוף השבוע קראבי הוא אחד הזולים ביותר בסביבה. הקפידו להגיע לכאן על בטן ריקה, כי עם ריחות מדהימים כאלה באוויר תאכלו כל הלילה.

    איפה נמצא שוק הלילה של קראבי טאון

    השוק נמצא במרכז העיר קראבי וקרוב לגדת הנהר. אם הלינה שלכם נמצאת בקראבי טאון עצמה, אתם עשויים לגלות שהשוק נמצא במרחק הליכה מהמלון שלכם. השוק ממוקם בין סוי 8 לסוי 10, ממש מאחורי חנות הכלבו ווג, שגם אותה אסור לפספס.

    אם אתם משתמשים במפות או בכל אפליקציית ניווט, אתם יכולים פשוט לחפש 'שוק הלילה של קראבי טאון' כדי למצוא את המיקום במפות Google.

    קניות בשוק הלילה של קראבי: מה לקנות

    • דוכני האוכל של שוק הלילה של קראבי: יש כאן יותר מ-70 אוהלי אוכל, וכולם נראים טוב. ההחלטה מה לאכול יכולה להיות החלטה מאתגרת. אבל אוכל הוא הסיבה שרוב האנשים מגיעים לכאן וכמה מהמאכלים היפים ביותר שתמצאו בשוק הלילה של קראבי הם גלידת הקוקוס והעוף המטוגן התאילנדי עם רוטב צ'ילי מתוק. לפעמים הטריק למצוא את האוכל הטוב ביותר בשוק הלילה של קראבי הוא לעקוב אחר המקומיים. אם אתם רואים הרבה לקוחות תאילנדים בדוכן, רוב הסיכויים שיש אוכל טוב. תוכלו למצוא אוכל חלאל בשוק הלילה ואוכל צמחוני. ולמרות שזה לא מנה תאילנדית טיפוסית, כדאי לנסות 'תפוחי אדמה טורנדו' עם מנגל, צ'ילי או תיבול פפריקה – הם חובה מוחלטת.
    • דוכני הבגדים בשוק הלילה של קראבי: זה יכול להיות מקום מצוין לאסוף בו בגדים 'ממותגים' זולים. בהרבה מקרים המחירים זולים והאיכות נהדרת. תוכלו למצוא גם דוכנים להדפסת חולצות בהם תוכלו לבחור עיצוב מהספר או להשתמש באחד התצלומים שלכם.
    • דוכנים נוספים בשוק הלילה של קראבי: כאשר דוכני האוכל הם הפופולריים ביותר ודוכני הבגדים במקום השני. תוכלו למצוא גם שילוב של דוכני תכשיטים בהם תוכלו למצוא מוצרים ואביזרים בעבודת יד כמו חגורות עור או ארנקים. סבונים מגולפים ביד, מגנטים או גלויות. תיקים של 'אני אוהב את קראבי', תכשיטים וגם כל מזכרת אחרת שאפשר לחשוב עליה. אתה יכול לקנות ציור בצבעי מים של קראבי, או כלי נגינה. מה שהלב שלך רוצה, (וכל עוד יש מקום בתרמיל שלך)!
    • אלכוהול בשוק הלילה בקראבי: אלכוהול לא נמכר בדרך כלל בשווקים התאילנדיים, אבל שוק הלילה בקראבי הסתגל לתיירות בשנים האחרונות וכעת הוא הופך נפוץ יותר. בשווקים מסוימים אלכוהול אסור לחלוטין, אבל כאן תמצאו כמה ספקים שמכניסים את הספין הייחודי שלהם למשקאות אלכוהוליים. מוכר אחד מגיש קוקטיילים בסירי חרס, ואחר מגיש משקאות בכוסות במבוק בעבודת יד.

    שווקי לילה אחרים בקראבי

    • שוק הלילה צ'או פה קראבי: צ'או פה הוא שוק לילה קטן בעיירה קראבי. הוא פתוח כל לילה, כך שאם במקרה אתם עוברים בקראבי במהלך השבוע זה מהווה אלטרנטיבה נהדרת לרחוב ההליכה המרכזי שפתוח רק בסופש.
    • שוק הבוקר מהראג' קראבי: המהרג' נפתח בשעה 7 בבוקר. המוקד של השוק הזה הוא תוצרת טרייה, כך שבעוד שלא תמצאו יותר מדי דוכני אוכל תוכלו להשיג פירות טריים לארוחת הבוקר שלכם, קפה או מרק אורז.
    • שוק הלילה של העיר קראבי: מול מלון קראבי סיטי זהו שוק נוסף הפתוח מדי יום. מצויין לארוחת צהריים וערב.
    • שוק הלילה של יום רביעי באו נאנג: אאו נאנג מארחת את שוק הלילה הגדול ביותר בקראבי. תצוגות אגרוף תאילנדיות ומופעי אש. הוא מכוון מאוד לתיירים והמחירים בהתאם, אז זהו עדיין בילוי מהנה.
    • שוק הלילה של הסרטנים השחורים: זהו שוק פופ-אפ לאורך גדת הנהר, המחירים סבירים ויש מגוון גדול של תוצרת מקומית טעימה. תוכלו להשיג כאן שייק פירות ולשבת לאורך גדת הנהר. השוק ממוקם ליד 'סרטן שחור, פסל קראבי'.

    בידור בשוק הלילה בקראבי

    הבידור מבדיל את שוק הלילה של קראבי משווקי לילה אחרים בתאילנד. השוק בנוי סביב במה כמרכז עם מקומות ישיבה ושולחנות מלפנים. אתם יכולים לקנות כמה מאכלים מאחד הדוכנים ולשבת לאכול ותוך כדי לתפוס מופע בחינם.

    אמנים מקומיים עולים לבמה, יחד עם צדקה, גיוסי כספים ופרויקטים קהילתיים של בתי ספר. סביר להניח שתמצאו זמרים תאילנדים, רקדנים תאילנדים מסורתיים או מוזיקאי ג'אז מופיעים. זה נותן לשוק אווירה נהדרת והבמה מציגה את מיטב הכישרונות של אנשי קראבי המקומיים. אם אתם אוהבים את אחד האמנים, כדאי להשאיר להם טיפ, שכן הם לא מרוויחים שום הכנסה אחרת משוק הלילה.