צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    הדברים הטובים ביותר לעשות לזוגות בקראבי

    מה לעשות בטיול רומנטי בקראבי?

    פעילויות זוגיות בקראבי מציעות הכל, החל מבריחה שלווה ושקטה על החוף ועד הרפתקאות טבע מרגשות, מסאג'ים מפנקים ואוכל משובח מדהים עם נוף לגג. קראבי מציעה חולות לבנים מדהימים, רצועות אינסופיות של מי טורקיז, יערות מנגרובים מוריקים להפליא, מסעדות וקניות פנטסטיות, ונקודות תצפית שבטוח ייקחו את נשימתכם. תוכלו לשכור בונגלו כדי לחיות בין העצים בפליאה מהאגדות, לפנק את עצמכם כמו מלך וליהנות מפירות הים הטובים ביותר בסביבה.

    לא משנה מה הרעיון שלכם לחופשה רומנטית אולטימטיבית לשניים, תוכלו למצוא משהו שיתאים למחיר בקראבי. בדוק כמה מהפעילויות הרומנטיות הטובות ביותר לחופשה זוגית כאן.

    1.איי-הופ בקראבי

    גלו ארכיפלג של 150 איים

    ecb00227 ae92 425f b2bf f70607275148

    טוב עבור:

    • זוגות
    • תמונה
    • הרפתקה

    סיור באי בקראבי מציע הזדמנות לראות חופים, שמורות טבע, אתרי נופש וכל מיני אתרים מדהימים תוך כדי כל סוג של הרפתקה שתוכלו לדמיין. במחוז זה יש מעל 150 איים, כך שתוכלו לבלות ימים על גבי ימים בחקר ועדיין לא לראות את כל מה שיש לראות. מהאיים האיקוניים קו פרודה, קו, טוב, קו מור וקו גאי ועד לאיים פחות מוכרים, תמצאו מים צלולים, שנורקלינג, שחייה, שיזוף, פלאי טבע ועולם של הרפתקאות.

    לסיור קצר יותר, צאו לסיור הפופולרי והמפורסם של ארבעת האיים, המכסה רק את האיים האיקוניים שהוזכרו לעיל. אתה יכול למצוא אפשרויות רבות לחקור עוד יותר אם תרצה.

    2. בריכת אמרלד

    תיהנו מבריכת מינרלים טבעית וצפרות

    Krabi attraction

    טוב עבור:

    • זוגות
    • תמונה
    • הרפתקה

    בריכת אמרלד (Emerald Pool) היא בריכת מינרלים טבעית הממוקמת בלב פארק הטבע השופע של יער תונג טאו (Thung Teao), עם מי טורקיז צלולים ושחייה מרעננת. ניתן להגיע לבריכה זו בהליכה של כ -20 דקות לאורך שביל עץ, שם תמצאו את המים המוגזים ממתינים. הבריכה מפורסמת ביופיה הסוריאליסטי, והיא טבילה מבורכת לאחר הטיול. תוכלו גם לעסוק כאן בצפייה בציפורים, שכן היער מפורסם בשפע המינים הנדירים שלו, כולל הפיתה של גורני.

    The pool is about 45 minutes southeast of the city center. You can also visit the wild and scenic blue pool surrounded by quicksand (no swimming), just up the trail.

    Location:   Khlong Thom Nuea, Khlong Thom District, Krabi 81120, Thailand

    פתוח: כל יום בין השעות 8:30-16:30

    טלפון: +66 98 041 8171

    3. ריילי ביץ'

    לשחות, לשנרקל, לטפס ולצלצל

    Krabi Destination

    טוב עבור:

    • זוגות
    • הרפתקה

    Railay Beach הוא חצי אי קטן שבשל המעבר הסלעי שמסביב נגיש רק בסירה ומציע חופי חול לבן מדהימים עם מים צלולים, צוקי אבן גיר ונקודות תצפית מדהימות. תוכלו לחקור מתחמי מערות טבעיים, אפילו לשחות בלגונה נסתרת השוכנת בין צוקים, ואפילו לצאת לטיפוס צוקים ושנורקלינג כאן. והכי חשוב, כל הפעילויות הללו נמצאות במרחק הליכה קל ברגע שמגיעים לחוף. לא תמצאו כאן כבישים או כלי רכב, רק סירות ושבילים.

    זה נקרא חוף אמרלד מכיוון שהמים ירוקים אזמרגד, ומציעים נוף מדהים בניגוד לחופים רבים אחרים בעולם. התוצאה הסופית היא גן עדן טרופי אמיתי במרחק של 35 דקות בלבד מאתר הנופש קראבי.

    מקום: או נאנג, מחוז מואנג קראבי, קראבי, תאילנד

    4. ספא זוגי

    פנקו את עצמכם בין הרפתקאות

    Spa

    טוב עבור:

    • זוגות
    • מותרות

    טיפול ספא זוגי צריך להיות חלק מהותי מכל חופשה רומנטית, בין אם אתם מחפשים להתחבר ברמה אינטימית או לטעון ולהירגע למחרת. כמעט כל אתר נופש בקראבי ומלונות יוקרה רבים מציעים ספא, ולעתים קרובות אינך צריך להיות חבר כדי להשתמש במתקנים. במקומות אלה, תוכלו להירגע בסאונה או בג'קוזי, או לקבל מסאג' זוגי כדי לרפא את הקמטים בשרירים ולהירגע לאחר יום ארוך של הרפתקאות בחוץ.

    כשתסיימו, במכוני ספא רבים יש גם מסעדות טעימות, אוכל בריא ומשובח בקרבת מקום. האפשרויות להרגיש כמו מלוכה עם כל הצרכים שלך היו כמעט אינסופיות.

    5

    מעיין חם בקראבי

    השרו במעיינות מינרליים וולקניים טיפוליים

    Krabi hot spring

    טוב עבור:

    • זוגות
    • תקציב
    • הרפתקה

    המעיינות החמים של קראבי, הנקראים גם מעיינות חמים של קלונג תום, בדרום המחוז מציעים טבילה במעיינות חמים מינרליים שמאמינים שיש להם תכונות ריפוי. מעיינות אלה אמורים לרפא מחלות כגון שיגרון ומצבים אחרים. הם בהחלט מקום נעים לטבול ולהירגע במים של 35-42 מעלות צלזיוס. המעיינות מחוממים על ידי תאים געשיים תת קרקעיים עתיקים. מומלץ לעקוף את המעיינות הראשיים, שיכולים להיות צפופים מאוד, ולחפש כמה מהמעיינות הגדולים והפחות צפופים בסביבה.

    המעיינות החמים של קראבי נמצאים כ -70 ק"מ דרומית למרכז העיר. הם מוקפים ביערות גשם צפופים, ולכן הם טובים לנפש ולגוף.

    מקום: קלונג תום נוא'אה, מחוז קלונג תום, קראבי 81120, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 8:30-18:00

    6.הפארק הלאומי בוק חוראני

    חקור מעל 120 ק"מ של שממה שופעת

    טוב עבור:

    • זוגות
    • תקציב
    • תמונה

    הפארק הלאומי Than Bok Khorani מציע 121 קמ"ר של שמורת ג'ונגל עם חי וצומח ייחודיים, טיולים רגליים, הרי גיר, יערות מגוונים ומראות וצלילים אחרים. הפארק מארח 2 שבילי טבע עיקריים. הראשון הוא שביל של קילומטר בתוך הפארק. השנייה משתרעת לאורך כמעט 4 ק"מ ומובילה דרך יערות המנגרובים העמוקים החיוניים לאקולוגיה של האזור, המשמשים כהגנה טבעית מפני צונאמי וסופות.

    סוגי היערות השונים שתמצאו כאן כוללים יערות כבול, יערות נשירים ויערות מנגרובים. הפארק משתרע גם על פני איים רבים עם החי והצומח התת ימיים שניתן לחקור. זה בערך 38 דקות צפונית למרכז העיר.

    מיקום: 2 Ao Luek Tai, מחוז אאו לוק, קראבי 81110, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 8:30-16:30

    טלפון: +66 75 681 096

    7. מדרחוב קראבי

    קנו עשרות דוכנים ותיהנו ממוזיקה חיה

    טוב עבור:

    • זוגות
    • קונים
    • אוכל

    מדרחוב קראבי הוא בין שווקי הלילה התוססים ביותר בקראבי, עם מגוון מדהים של מוצרים ואוכל, כמו גם בידור חי וטונות של תרבות מקומית. בזמן שאתה חוקר את עשרות הדוכנים ברחוב זה, אתה יכול לקחת מוסיקה חיה מהופעות מקומיות על הבמה. תוכלו למצוא כאן הכל, החל מאמנות קיר ועד בגדים בעבודת יד, תכשיטים ואביזרים כגון תיקים ומזכרות. אתה יכול גם לתפוס ביס לאכול מתוך טונות של דוכנים המציעים כל מיני אוכל, והרבה מקומות ישיבה כדי לשחרר לחץ בזמן שאתה אוכל.

    זהו מקום בו תוכלו לחקור את התרבות המקומית תוך חיפוש אחר המתנה המושלמת. זה ממש בלב קראבי.

    מקום: Pak Nam , מחוז מואנג קראבי, קראבי 81000, תאילנד

    פתוח: שישי-ראשון 17:30-22:00 (סגור בימים שני עד חמישי)

    8. הר הדרקון קרסט

    צאו לטיול חיות בר וטפסו לנופים פנטסטיים

    Krabi Picture

    טוב עבור:

    • זוגות
    • תמונה
    • הרפתקה

    הר הדרקון קרסט, המכונה גם קאו נגון נאק, הוא הר המתנשא לגובה של 565 מטרים מעל פני הים ומציע נופים פנורמיים מדהימים של היערות שמסביב. אורך הטיול לראש ההר הוא כ-3.7 ק"מ והוא טיול מאתגר למדי אך מציע 2 נקודות תצפית מדהימות כשאתם חוצים לאורך נחל ומפל. ההגעה לנקודת התצפית הראשונה אורכת כשעה וחצי של טיפוס ומשקיפה על ים אנדמן. הטיפוס המלא לנקודת התצפית השנייה נמשך כשעתיים וחצי בשטח תלול.

    תוכלו לחקור יער גשם בג'ונגל, הרים, מטעים וטונות של נוף טבעי מדהים. ניתן למצוא את ראש השביל רק כ -35 דקות ממרכז העיר קראבי.

    מקום: משרד הפארק הלאומי קאו נגון נאק, נונג טאלי, מחוז מואנג קראבי, קראבי 81000, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 08:00-14:00

    9. המערה באתר הנופש רייוואדי

    סעדו בין פלאי הטבע באתר נופש אקסקלוסיבי

    The Grotto

    טוב עבור:

    • זוגות
    • מותרות

    המערה באתר הנופש היא מסעדה אלגנטית המאפשרת לכם לסעוד מתחת לצוק גיר עתיק ממש בקצה חוף פרנאנג (Phranang Beach). תוכלו ליהנות מארוחת צהריים נינוחה או מקוקטיילים בערב עם חטיפים קלים, והכל עם תחושה של רומנטיקה באוויר. כל זה הוא חלק מאתר הנופש Rayavadee, המאפשר לכם לחיות באחד עם הטבע מוקף במרחב ירוק שופע מוקף צוקי גיר מתנשאים.

    מסעדה זו מיועדת לאורחי אתר נופש אקסקלוסיביים בלבד. הוא ממוקם כ -35 דקות מאתר הנופש קראבי ומציע 100 ביתנים המעוצבים כמו בקתות להתמזג עם הסביבה הטבעית. תוכלו לגלות נופים עוצרי נשימה של האוקיינוס והשקיעות בעודכם נרגעים במקום המפלט המבודד האידיאלי.

    מיקום: 214 Moo 2, טומבון או-נאנג, אמפור מואנג 81000, קראבי, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 10:30-22:30

    טלפון: +66 230118613

    10. הגבעה או נאנג

    תיהנו מפירות ים עם נוף נהדר של החוף

    267721502 4521772587917290 7413575884116972116 n

    טוב עבור:

    • זוגות
    • אוכל
    • מותרות

    הבר-מסעדה אאו נאנג (Hilltop Ao Nang) הוא בר-מסעדה המציע אוכל אידילי ונופים עוצרי נשימה של חוף אאו נאנג (Ao Nang Beach) הרחק למטה, כמו גם שקיעות מדהימות. מקום בילוי לילי פופולרי זה מציע מטבח תאילנדי אותנטי עם פירות ים מדהימים, מוקף בעיצוב מסוגנן ובסביבה. כאן תוכלו ליהנות מלובסטרים של אנדמן, סרטני קינג, צדפות ענק, סרטנים וסוגים רבים אחרים של פירות ים טריים מתוצרת מקומית. כמה מהמנות הפופולריות ביותר כוללות קארי דרומי עם בשר סרטנים ועשבי תיבול מקומיים או סלט סרטנים בסלסלת מאפין טארו.

    בנוסף, המסעדה מגישה מגוון רחב של יינות טעימים, בירות בוטיק וקוקטיילים ייחודיים שהוכנו על ידי מיקסולוגים מומחים. המלון נמצא במרחק של 22 דקות בלבד מערבית למרכז העיר קראבי (Krabi).

    מיקום: 99 Moo 3, או נאנג, קראבי טאון 81000, תאילנד

    פתוח: בימים שלישי עד ראשון בין השעות 11:00-23:00 (סגור בימי שני)

    טלפון: +66 75 637 195