צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    מסעדות נהדרות בקראבי

    איפה לאכול בקראבי ומה לנסות?

    רשימה זו של מסעדות נהדרות בקראבי מראה מדוע חלק זה של תאילנד צובר במהירות הכרה בזכות אפשרויות האוכל המצוינות שלו. זה לא בהכרח מצוין כמקום אוכל משובח, אז אל תצפו לחוויות הבולטות שתמצאו בבנגקוק או בפוקט. עם זאת, זהו מיקום נופש עם כמה אפשרויות אוכל טובות ושפע של אפשרויות אמינות באמצע טווח, וזה לא יכול להיות דבר רע.

    בקראבי טאון יש כמה הגדרות פשוטות אך יעילות, בלאו נאנג יש מבחר רחב של מסעדות, מפירות ים, אוכל מהיר ועד סטייקים, וריילי ביץ' מציעה אוכל 5 כוכבים, כמו גם בתי קפה ומסעדות לא פורמליים על החוף. בדוק את הבחירות הטובות ביותר שלנו למטה.

    1. הביסטרו והיין של ג'נה

    טוב עבור:

    • אוכל

    Jenna's Bistro & Wine היא מסעדה יוקרתית בסגנון ביסטרו המגישה סטייק, דגים, גבינות, שמפניה ויין מעולים. הוא מציע אלטרנטיבה טובה אם תרצו לנסות אוכל בסגנון מערבי במקום תאילנדי בקראבי.

    הביסטרו מציע אוכל מפואר באווירה אלגנטית ומגיש מנות מערביות אותנטיות, שרבות מהן עשויות מחומרי גלם מובחרים המיובאים מחו"ל.

    מיקום: 328/3, O Nang , קראבי 81180, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 17:00-23:00

    טלפון: +66 (0)75 695 152

    2

    סטייק טורף וגריל

    טוב עבור:

    • אוכל

    Carnivore נפתח בשנת 2003 ומנוהל על ידי הולנד, לא לקח הרבה זמן להפוך ליעד המועדף ביותר על חובבי בשר באו נאנג.

    המסעדה מציעה עיצוב כפרי מסוגנן, ומגישה מבחר טוב של מאכלים מערביים אהובים מלבד בשרים מיוחדים על האש, לרבות כל דבר, החל ממרקים, דרך מנות פירות ים ועד סלטים.

    מיקום: 127 Khlong Hang Rd , או נאנג, קראבי 81000, תאילנד

    פתוח: מדי יום בין השעות 14:00-22:00

    טלפון: +66 (0)75 661 061

    בית הקפה והמסעדה השלישי חליטה

    טוב עבור:

    • אוכל

    Chalita Café & Restaurant הוא אחד מאותם מקומות בעיר קראבי שבהם כולם מרגישים בנוח ברגע שהם מתיישבים. המסעדה חייבת את הצלחתה לאווירה ולמטבח המיוחדים שלה.

    חנות עץ חד קומתית עם תאורה רכה ומוזיקה ג'אזית, שולחנות וכיסאות נצרים, וקבלת פנים חמה מהצוות. איכות האוכל שלה, והמחירים הנמוכים שלה, הם גם נקודות מצוינות לטובתה.

    מקום: Chao Fah Alley , פאק נאם, קראבי 81000, תאילנד

    פתוח: בימים שני עד שבת משעה 16:00 עד 22:30 (סגור בימי ראשון)

    טלפון: +66 (0)81 206 6299

    4. קרואה ת'רה

    טוב עבור:

    • אוכל

    Krua Thara היא מסעדה ותיקה המשרתת מטיילים ומקומיים כאחד עם מבחר של מאכלים תאילנדיים אותנטיים המשלבים פירות ים טריים ותבלינים אקזוטיים. נראה כי קרואה טהרה (Krua Thara – 'משפחת ת'רה') מכילה את כל סצנת האוכל של נופאראט ת'רה: מכלי דגים חיים, סלסלות פירות ים טריים, אורות בוהקים וצוות מסביר פנים.

    מסעדה זו בנופאראט טהרה (Nopparat Thara) נמצאת במרחק קילומטרים רבים מסצנת האוכל המשובחת של קראבי, אך היא מספקת את הסחורה – מאכלי ים טריים יוצאי דופן – בצורה לא יומרנית.

    מיקום: 82 Ao Nang , קראבי 81000, תאילנד

    פתוח: חמישי-שלישי 11:30-20:30 (סגור בימי רביעי)

    טלפון: +66 (0)91 825 9252

    5. דייבר'ס אין סטייקהאוס

    טוב עבור:

    • אוכל

    מסעדת Diver's Inn Steakhouse היא אחת המסעדות הפופולריות ביותר באו נאנג. היא נפתחה באוגוסט 2000 על ידי יורגן ובר וג'אב סנובון, והייתה המסעדה הגרמנית הראשונה באאו נאנג – מקום פשוט וקטן עם 10 שולחנות ורק 4 עובדים.

    במהלך השנים, איכות האוכל והשירות שלה הפכו אותה לפופולרית, וכיום היא מארחת שולחנות וצוות רבים נוספים.

    מיקום: 27/9 Moo 2 , או נאנג, קראבי 81180, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 14:00-22:00

    טלפון: +66 (0)75 637 297

    6. המערה

    טוב עבור:

    • אוכל

    המערה היא מסעדה מדהימה השייכת לאתר הנופש המסוגנן Rayavadee, הממוקם בחלק הדרומי של רייליי, בין ריילי ווסט ואאו פרה נאנג. לא ניתן היה לקרוא למערה בצורה הולמת יותר מכיוון שמקום ייחודי זה ממוקם בתוך מערת אבן גיר מדהימה מרוצפת בחול דק ונפתחת אל החוף.

    המסעדה משלבת באופן אמנותי ריהוט ואווירה יוקרתיים עם סביבה טבעית אמיתית ומהווה נקודת שקיעה קסומה. ראוי לציין כי אתה צריך להיות אורח של אתר הנופש לאכול כאן.

    מקום: או נאנג, קראבי, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 12:00-22:30

    7. סאנסט בר

    טוב עבור:

    • אוכל
    • חיי לילה

    סאנסט בר (Sunset Bar) הוא סוג של מוסד שהפך את דרום תאילנד למוניטין של קרירות ואווירה נטולת דאגות. המסעדה ממוקמת ממש על חוף קלונג מואנג, בין אתר הנופש נקמנדה (Nakamanda) ל-פליקן רזידנס (Pelican Residence)

    המקום היומרני הזה אולי לא עלה הרבה לבנות – הוא עשוי מעץ סחף, במבוק וסכך וחומרים ממוחזרים אחרים, ובכל זאת הוא מציע למתכננים שלו בדיוק את מה שהם מחפשים: מקום מקומי במחיר סביר שבו הם יכולים להירגע תוך כדי צפייה בשמש נעלמת מאחורי האופק בים אנדמן.

    מקום: Klong Muang Beach , או נאנג, קראבי 81180, תאילנד

    8. מטבח הג'ונגל של D&E

    טוב עבור:

    • אוכל

    מסעדת D&E's Jungle Kitchen מדורגת בין המסעדות הטובות ביותר באו נאנג בזכות האיכות הגבוהה ביותר של המטבח התאילנדי האותנטי, המחירים הנוחים והשירות הידידותי. הוא ממוקם על הכביש הראשי המוביל לעיר קראבי בחלק הדרומי של אאו נאנג, 500 מטרים אחרי מסגד אאו נאנג וכ -1.5 ק"מ מחוף הים.

    ג'ונגל קיטשן הוא מקום קטן ולא יומרני עשוי במבוק וסכך. המסעדה מנוהלת על ידי משפחה מקומית ידידותית, נעימה ובעלת תחושה מקומית חזקה.

    מיקום: 33 Ao Nang , קראבי 81000, תאילנד

    טלפון: +66 (0)91 158 4949

    9. הדייג האחרון

    טוב עבור:

    • אוכל

    The Last Fisherman היא מסעדה טרופית הממוקמת ממש בחלק הדרומי של חוף אאו נאנג. הבר-מסעדה נבנה תוך שימוש בחומרים ממוחזרים כגון סכך, במבוק ועץ סחף, ומציע ללקוחותיו חלל צ'יל-אאוט שבו הם יכולים לסעוד עם בהונותיהם בחול בצל עצי קוקוס ושקד טרופיים.

    The Last Fisherman הוא בהחלט לא מקום אוכל משובח, אבל הוא מגיש אוכל די הגון – חטיפים מערביים, מאכלים תאילנדיים אהובים וברביקיו בערב – כמו גם מבחר נהדר של קוקטיילים מעולים שמוערכים מאוד בזמן שהעניינים מתקררים בזמן השקיעה.

    מיקום: 266 Ao Nang , קראבי 81180, תאילנד

    טלפון: +66 (0)81 458 0170