צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    מעיינות חמים בקראבי

    3 מעיינות חמים של קראבי כי אתה חייב לבקר

    מחוז קלונג תום במחוז קראבי נחשב לעיירת ספא מעיינות חמים בתאילנד.

    עם מחוז קלונג תום הממוקם על שבר קרום, ישנם מעיינות טבעיים רבים. ברחבי המחוז פזורים מעיינות חמים, מעיינות קרים ומלוחים, כולל חוף חימר חם. רובע קלונג תום (Khlong Thom) נמצא במרחק של 36 דקות נסיעה בלבד מנמל התעופה של קראבי.

    כל מעיין חם נמצא במרחק של כ-28 ק"מ זה מזה.

    ישנם מעיינות חמים טבעיים רבים בקלונג תום, אך המעיינות החמים העיקריים הנחשבים לשלושת הגדולים של קלונג תום הם בריכת האזמרגד, מפל המעיין החם וסאפאן יונג. מעיינות חמים מלוחים
    שהם 3 מעיינות חמים הנוחים לנסיעה ומושכים תיירים לבקר בקלונג תום.


    1. בריכת אזמרגד

    בריכת אמרלד היא יעד תיירותי בלתי נראה בתאילנד שידוע לתיירים תאילנדים וזרים כאחד מזה זמן רב. בריכת האזמרגד מקורה בבריכת המעיין, שהיא מעיין חם המתנשא מעל הקרקע.

    לאחר מכן, המים החמים בבריכת המעיין זורמים עם מי היער לתוך אגן גדול, ויוצרים בריכה טבעית באמצע היער.

    צבעו ירוק בהיר עם תמיסה של אבן גיר או סידן פחמתי וחומרים אחרים מעורבבים במים עד שהוא נקרא "בריכת האזמרגד". טמפרטורת המים הממוצעת היא כ 30-35 מעלות צלזיוס.

    כדי להיכנס לבריכת האזמרגד, עליכם ללכת מאזור החניה. ישנם 2 מסלולים לבחירה: כביש כורכר במרחק של 800 מטר והליכה בשביל הטבע למרחק של 1,400 מטר שהפך לגשר בטון. הוא משתרע ביער לאורך הנחל הזורם מבריכת האזמרגד.

    אסור להכניס פנימה אוכל ושתייה מכיוון שמדובר בשמורת חיות הבר קאו פרה-באנג חראם, הנחשבת לאזור שימור קפדני.

    בריכת האזמרגד פתוחה בין השעות 08:00 ל-17:00. מחיר כניסה למבוגרים תאילנדים 20 באט, ילדים 10 באט, מבוגרים זרים 200 באט, ילדים זרים 100 באט.

    2. מפל חם קלונג תום (נחל חם קראבי)

    מפל המים החמים קלונג תום או נאמטוק סאפאן יונג נחשב למפל החם היחיד בתאילנד עם מים זורמים כל השנה, הממוקם באמצע היער. במפל החם Saphan Yung יש טמפרטורה של כ 45 מעלות צלזיוס.

    זורם לאורך נחל מים חמים טבעי הזורם בין הסלעים. הופך למפל חם קטן, חם ונוח בטבע המוצל. אזור המפל החם אינו גדול במיוחד, אך ישנם עצים מוצלים מסביב.

    המפל נוצר על ידי הטבע כדי ליצור אגן קטן שתוכלו לטבול במים החמים כמו ספא טבעי. המים החמים שימושיים לטיפול בכאבים, כאבי מפרקים, ועוזרים להרגיע גם את הגוף והנפש. אבל אתה לא צריך להשרות יותר מ 15-20 דקות כי זה עלול לגרום להתעלפות.

    המפל החם פתוח למבקרים בין השעות 08:30 ל-17:00. דמי כניסה למבוגרים תאילנדים 20 באט, ילדים 10 באט, מבוגרים זרים 160 באט, ילדים 80 באט.

    3. מעיינות חמים מלוחים

    גולת הכותרת נוספת שלא תרצו לפספס בביקור בקלונג תום היא "מעיינות חמים מלוחים"
    הנה מעיין המלח, או המעיין החם המלוח, שהוא אחד הבודדים בעולם. מעיין חם ומלוח זה מתרחש באופן טבעי על ידי ערבוב מים חמים ומי ים עמוק באדמה לפני שהוא נדחף אל פני השטח.

    באזור המעיינות החמים של המים המלוחים יש גם מסלול הליכה כדי לראות את אופי המנגרובים. במהלך המסלול ניתן להשתמש בשירות. "מרכז הרפואה התאילנדית המסורתית Hema Saline" המציע גם שירותי מסאג' תאילנדי.

    בריכת תנינים

    בנוסף, יש שביל שמתחבר לבריכת התנינים (תנינים כבר לא חיים). זוהי בריכה שעדיין במצב טבעי והיא בריכה נוספת שתושבי הכפר אוהבים לטבול במים החמים והמלוחים.

    מעיינות חמים מלוחים פתוחים בין השעות 05:00-20:00. מחיר כניסה למבוגרים תאילנדים 20 באט, ילדים 10 באט, זרים 100 באט.

    עוד באתר

    פוקט למטייל