צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    מקדש מערת הנמר קראבי (וואט תאם סואה)

    ביקור במקדש מערת הנמר הוא אחד הדברים שעליכם לעשות בקראבי! מקדש מערת הנמר, הידוע גם בשם וואט תאם סואה (Wat Tham Suaa) בתאילנדית, הוא אחד המקדשים הבודהיסטיים המקודשים ביותר בתאילנד. מקדש מערת הנמר ידוע בהדפסי כפות הנמר במערה, פסלי הבודהה הגבוהים וכמובן הטיול המתיש במעלה הר מקדש מערת הנמר עם נוף מדהים. אבל בהחלט שווה לטפס על 1260 המדרגות עד שתגיעו לפסגה בראש המצוק בגובה 309 מטר. הנוף על קראבי מדהים עם כל צוקי הגיר ויער הגשם השופע והיפה. קרא בפוסט בבלוג זה את כל מה שאתה צריך לדעת על מקדש מערת הנמר בקראבי. מה להכין, למה לצפות, דברים אחרים לעשות במקדש מערת הנמר ועוד!

    על מקדש מערת הנמר קראבי

    ההיסטוריה של מקדש מערת הנמר קראבי שתחילתה בשנת 1975 כאשר נזיר עשה מדיטציה במערה. במהלך המדיטציה שלו, הוא ראה נמרים משוטטים סביב המערה מה שהוביל לגילוי המקדש וואט תאם סואה. שמו של המקדש מגיע גם מגילוי הדפסי כפות נמר על קירות המערה.

    מקדש מערת הנמר הוא אחד ממתחמי המקדשים המעניינים ביותר בדרום תאילנד. זהו מרכז מדיטציה תאילנדי-בודהיסטי בעל חשיבות ארכיאולוגית והיסטורית משמעותית, שכן שרידים היסטוריים רבים התגלו כאן.

    האזור שמסביב למערת מקדש הנמר מדהים עם יערות גשם טרופיים ברובם. צוקי אבן הגיר הענקיים ועצים עתיקים רבים הם חלק מעמק קיריוונג עליו תשקיף מפסגת מקדש מערת הנמר. והחלק הטוב ביותר הוא, שאין דמי כניסה למקדש מערת הנמר קראבי!

    סיורים במקדש מערת הנמר

    ביקור במקדש מערת הנמר הוא חלק מהדברים שחובה לעשות בקראבי. אבל אתה יכול בקלות לשלב יום של סיור בנקודות השיא בקראבי עם אחד הסיורים האלה. להלן כמה מהסיורים הטובים ביותר שאני ממליץ עליהם כולל ביקור במקדש מערת הנמר. כל הסיורים הללו כוללים הסעה ממוזגת עם איסוף והורדה מהמלון, מדריכים מוסמכים ולפעמים גם ארוחת צהריים ודמי כניסה. תוכלו להזמין עכשיו ולשלם מאוחר יותר, עם ביטול עד 24 שעות מראש כדי לקבל החזר כספי מלא.