צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    שדה התעופה של קראבי: מדריך מלא

    מדריך נמל התעופה של קראבי שלנו נותן לך מידע מקיף שיעזור לך לתכנן את ההגעה והעזיבה שלך בטרמינל 1 או 2 של נמל התעופה של קראבי.

    נמל התעופה קראבי (קוד טיסה: KBV) הוא שדה התעופה הקרוב ביותר ללאו נאנג וחוף ריילי, כמו גם לאיי קו לנטה וקו פי פי. נמל התעופה של קראבי מספק גם גישה נוחה לאיים אחרים לאורך החוף כגון קו נגאי, קו קרדן, קו מוק וקו ליפה.

    טיסות בינלאומיות לנמל התעופה קראבי

    קראבי הוא נמל תעופה בינלאומי, עם טיסות המגיעות ישירות מחו"ל במקום דרך בנגקוק. אייר אסיה, פיירפליי וטייגר איירווייז טסות טיסות בינלאומיות ישירות לקראבי, בעוד תאי איירווייז, בנגקוק איירווייז, אייר אסיה, תאי ליון אייר ונוק אייר טסות כולן טיסות פנים מעבורות יומיות רבות מבנגקוק לקראבי, כמו גם מצ'יאנג מאי לקראבי.

    העברות משדה התעופה קראבי

    נמל התעופה קראבי ממוקם בנוחות ליד כמה מהאטרקציות התיירותיות העיקריות של תאילנד – עיין בדף ההעברות משדה התעופה קראבי לקבלת רשימה מלאה של העברות זמינות היוצאות מנמל התעופה של קראבי.

    מקום אירוח ליד נמל התעופה קראבי

    נמל התעופה של קראבי נמצא במרחק של 45 דקות נסיעה בלבד מעיירת התיירות הפופולרית או נאנג (Ao Nang) ומקראבי סיטי (Krabi City). אם אתם רוצים להישאר קרובים ככל האפשר לשדה התעופה של קראבי, ישנם מספר מלונות במרחק של 5 דקות נסיעה בלבד בנועה קלונג.

    מתקני נמל התעופה של קראבי

    שדה התעופה קראבי קטן מאוד בהשוואה לנמלי תעופה בינלאומיים אחרים. זה נהדר עבור צ'ק-אין מהיר והליכה לשער היציאה שלך. עם זאת, בנמל התעופה של קראבי יש רק כמה שירותים בסיסיים – אל תצפו לחנויות אלקטרוניקה, אלכוהול וטבק כמו נמלי תעופה בינלאומיים אחרים.

    הטרמינלים בנמל התעופה של קראבי

    • המראות ונחיתות בינלאומיות עוברות דרך טרמינל 1
    • המראות ונחיתות מקומיות עוברות דרך טרמינלים 1 ו-2

    נמל התעופה של קראבי טרמינל 1

    טרמינל 1 הוא הטרמינל היחיד שיש בו מתקני הגירה וכל הטיסות הנכנסות וההמראות הבינלאומיות עוברות דרך טרמינל זה.

    הטרמינל נמצא בשני מפלסים עיקריים. הקומה העליונה מוקדשת ליציאות הכוללות ביצוע צ'ק-אין, הזמנות ורכישת כרטיסים וגישה לטרקלין היוצאים. יש גם שביל נוסף במפלס העליון עם מסעדה וחדר תפילה.

    המפלס התחתון מוקדש לנחיתות טיסות, עם בתי קפה, השכרת רכב, דלפקי מידע ובנק להחלפת כסף ביציאה מהשערים. ואז היציאה מובילה ישירות לאזור החניה.

    טרמינל 1 – המראות

    הגעה לטרמינל 1 לביצוע צ'ק-אין

    אם אתם מגיעים במונית, היא תוריד אתכם במפלס העליון של טרמינל 1 בכניסה ליציאות. בכניסה לטרמינל, ניתן למצוא את דלפקי הצ'ק-אין בקצה השמאלי על הקיר האחורי של בניין הטרמינל.

    אם אתם מגיעים ברכב או באוטובוס, יש הרבה חניה בחניון הגדול במפלס התחתון. ניתן להיכנס לבניין הטרמינל במפלס התחתון, ולעלות למפלס העליון באמצעות המדרגות הנעות או המעלית. אלה ממוקמים בצד ימין מאחורי דלפק המידע. לאחר מכן, הצ'ק-אין יתבצע מולכם בקצה הרחוק של הבניין.

    כאשר אתה נכנס לטרמינל, עליך להעביר את התיקים שלך דרך מכונת הרנטגן ולעבור את הבידוק הביטחוני לפני שתמשיך לבצע צ'ק-אין. על התיקים שלך יוצמדו מדבקות אבטחה כדי להראות שהם נסרקו.

    צ'ק-אין בנמל התעופה של קראבי טרמינל 1

    בקומה העליונה של דלפקי הצ'ק-אין של טרמינל 1 עבור אייר אסיה, תאי איירווייז, פיירפליי וטייגר אייר נמצאים בקצה השמאלי של הקיר האחורי של בניין הטרמינל.

    אנא שימו לב כי הצ'ק-אין ל-Nok Air מתבצע בטרמינל 2 בלבד. ראה להלן מידע על טרמינל 2 של נמל התעופה של קראבי.

    צ'ק-אין עצמי בטרמינל 1 – אייר אסיה בלבד

    המלון כולל 6 מכונות לביצוע צ'ק-אין עצמי מול דלפקי ההזמנות של Air Asia, הממוקמים סביב המעלית לקומה התחתונה.

    נמל התעופה קראבי טרמינל 1 טיסות בינלאומיות יוצאות

    לאחר ביצוע הצ'ק-אין תוכלו למצוא את שער היציאה במרכז הלובי, באותו צד של דלפקי הצ'ק-אין. לאחר שעברתם את האבטחה עם כבודת היד וההגירה שלכם, תוכלו להמתין בטרקלין היציאה לטיסתכם.

    הזמנת טיסות ורכישת כרטיסים

    בכניסה לטרמינל 1, דלפקי הזמנת הטיסות ודלפקי הכרטיסים ממוקמים במפלס העליון לאורך כל הקיר ליד דלתות הכניסה והיציאה. דלפקי ההזמנות כוללים את תאי איירווייז, תאי ליון אייר, אייר אסיה, בנגקוק איירווייז ונוק אייר.

    משרד LTU Asia, המייעץ ללקוחות תומפסון, ממוקם במפלס התחתון ליד הבנקים.

    ניתן להשוות מחירי טיסות ולהזמין כרטיסים באינטרנט מראש דרך 

    נמל התעופה של קראבי טרמינל 1 אוכל ומשקאות

    מסעדת Yellow Orchid המופעלת על ידי תאי איירווייז היא מסעדת הישיבה הראשית הממוקמת על שביל ההליכה מעל שער היציאה.

    קפה ומעדנייה של Illy ממוקמים ליד דלפקי הצ'ק-אין. זוהי חנות קטנה עם פינת ישיבה מוגבלת.

    הרכבת התחתית ובית הקפה בלאק קניון ממוקמים במפלס התחתון.

    ניתן למצוא חנויות קטנות המציעות חטיפים ומשקאות בשני המפלסים.

    שירותי קראבי טרמינל 1

    שירותים יכולים להיות ממוקמים על אותו קיר כמו דלתות הכניסה והיציאה ובכל פינה של הבניין. חדרי הרחצה מציעים גם מתקני מקלחת.

    השירותים ממוקמים גם בטרקלין היציאה.

    עטיפת מזוודות

    ניתן למצוא אריזת מטען ליד דלתות הכניסה. זה עולה 200 באט לפריט

    חדר תפילה

    חדר תפילה נמצא על השביל שמעל שער הטיסות הבינלאומיות היוצאות. תוכלו לגשת לשביל בשני כיוונים – דרך המדרגות הנעות הממוקמות מול דלפקי ההזמנות של אייר אסיה ונוק אייר או דרך המדרגות הממוקמות ליד שביל ההליכה לטרמינל 2.

    חנויות מזכרות

    ניתן למקם אותם ליד שביל ההליכה לטרמינל 2 או במפלס התחתון ליד דלת היציאה.

    מעליות ודרגנועים המחברים בין המפלס העליון והתחתון

    רק מעלית אחת ומערכת דרגנועים אחת מחברות את הקומות העליונות והתחתונות של בניין טרמינל 1.

    מפלס עליון – המעלית ממוקמת מאחורי מכונות הצ'ק-אין העצמיות של Air Asia. ניתן למצוא את המדרגות הנעות מול דלתות ההזזה לטרמינל 2.

    אם אתם במפלס התחתון ורוצים לעלות, המעלית והמדרגות הנעות ממוקמות בצד ימין מאחורי דלפק המידע.

    דלתות יציאה

    הדלתות במפלס העליון מיועדות לאורחים המגיעים לבצע צ'ק-אין. דלת היציאה נמצאת במפלס התחתון. יש רק יציאה אחת לחניון טרמינל 1.

    נמל התעופה קראבי טרמינל 1 קומה תחתונה: נחיתה

    טרמינל 1 טיסות בינלאומיות נחיתות

    הכניסות הבינלאומיות נמצאות במפלס התחתון. אתה נכנס לבניין הטרמינל, מנקה את ההגירה ואז הולך לקרוסלות המטען. בנמל התעופה קראבי יש רק שתי קרוסלות מטען. ברגע שיש לך את התיקים שלך, אתה יכול להמשיך דרך שער היציאה. בעת היציאה מאזור זה עם המטען שלכם, תצאו מדלתות ההזזה ותכנסו לבניין הטרמינל הראשי.

    אם הזמנתם הסעה במונית משדה התעופה קראבי, אנא חפשו את הנהג שלכם שיחזיק את שמכם על שלט. עד 30 נהגים יכולים להמתין לאורחים.

    אם אתם נוסעים במעבורת, עליכם להגיע לנקודת האיסוף בטרמינל 1, המפלס העליון. יהיה עליכם לקחת את המדרגות הנעות או להשתמש במעליות.

    חנות דיוטי פרי

    כאשר אתה מגיע לשדה התעופה קראבי, שבו אתה אוסף את המטען שלך מאחת 2 קרוסלות, יש חנות דיוטי פרי קטנה לפני היציאה מהשערים. החנות היא תא פתוח קטן מאוד. מומלץ לקנות לפני ההגעה מכיוון שהמבחר אינו גדול ופעמים רבות תגלו שאין צוות שמגיע לחנות או שהיא סגורה.

    כספומטים

    כספומט אחד מחובר לבנק Krungthai הממוקם במפלס התחתון ליד היציאה – בטרמינל 2 יש שלושה כספומטים עצמאיים הממוקמים בצד ימין בעת הכניסה לטרמינל מהשביל מטרמינל 1 בקומת היציאה.

    בנק והמרת מטבע

    שתי החלפות מטבע בנקאיות יושבות זו ליד זו במפלס התחתון. אלה נמצאים בצד שמאל כשאתה הולך לדלת היציאה. החלפת כספים בקראבי היא ירוקה ובנק Krungthai הוא כחול.

    אוכל ושתייה

    רכבת תחתית, קפה בלאק קניון מציעים מסעדות קטנות ומורכבות במפלס התחתון ליד שער ההגעה. ביציאה משער ההגעה פנו ימינה.

    ניתן למצוא חנויות קטנות המציעות חטיפים ומשקאות בשני המפלסים.

    השכרת רכב

    במפלס התחתון, ליד שערי ההגעה, תוכלו למצוא סוכנויות להשכרת רכב עם שולחנות באמצע הלובי. הרץ, באדג'ט, השכרת רכב לאומית, השכרת רכב תאילנדית וסיקסט יש שולחנות עם סוכנים מוכנים לעזור. אתה יכול לשכור רכב מראש באינטרנט, כך המכונית שלך יהיה מחכה עם ההגעה.

    שירותים

    ניתן למקם את השירותים במפלס התחתון של בניין הטרמינל. הם נמצאים על אותו קיר כמו דלת הכניסה והיציאה בכל פינה של הבניין. ניתן למצוא את השירותים גם ליד קרוסלת המטען לפני היציאה מהאזור.

    תיק טיפה

    במפלס התחתון ליד דלת היציאה יש דלפק להורדת מזוודות / תיקים משמאל. אתם מחויבים עבור השארת המטען שלכם לכל פריט.

    חנויות מזכרות

    אלה יכולים להיות ממוקמים במפלס התחתון ליד דלת היציאה או במפלס העליון ליד המדרגות הנעות והשביל לטרמינל 2 של נמל התעופה של קראבי

    כיצד להגיע ל-טרמינל 2 של נמל התעופה קראבי

    טרמינל 1 וטרמינל 2 של נמל התעופה של קראבי מחוברים באמצעות שביל קטן. ניתן למצוא אותו בצד ימין של שערי היציאה בין חנויות המזכרות. דלתות ההזזה ייפתחו אוטומטית ושביל הליכה קצר של 50 מטר במורד הגבעה.

    דלתות יציאה לטרמינל 2

    ניתן למצוא את דלת היציאה ישר קדימה כשאתה יוצא מהשער הקדמי. יש רק יציאה אחת לחניון טרמינל 1.

    נמל התעופה של קראבי טרמינל 2

    טרמינל 2 הוא טרמינל בקומת הקרקע להמראות ונחיתות פנים ארציות. טרמינל 2 הוא די קטן בסביבות 100 מטר על 50 מטר והוא בנוי על משטח שטוח עם אריחים. זה מאפשר לנוע בקלות עם מזוודות. בצד שמאל של הטרמינל נמצאים דלפקי הזמנת הטיסה ודלפקי הצ'ק-אין. (*שימו לב שהצ'ק-אין לטיסות אייר אסיה וטיסות בינלאומיות מתבצע בטרמינל 1) באזור האמצעי נמצאים שערי היציאה המקומיים אשר הולכים לאזור הטרקלין ומימין הוא שער ההגעה של הטיסה. – הכל באותו בניין ומבואה

    בפינה השמאלית הרחוקה של הבניין הטרמינל מחובר למפלס העליון של טרמינל 1 באמצעות דלת הזזה אוטומטית. כאשר הדלתות נפתחות, ניתן למצוא במסלול הליכה קצר של 50 מ '(שיפוע קל בעלייה) המאפשר גישה למכונות עטיפת המזוודות של טרמינל 1 על שביל ההליכה, אך לעתים קרובות הן אינן מאוישות (עלות 200 באט לפריט עטוף).

    טרמינל 2 נהנה גם מחניון קטן מאוד משלו שתמיד צפוף. הייתי ממליץ לחנות בטרמינל 1 ולעבור. מחניון טרמינל 2 ישנן 2 דלתות כניסה/יציאה לטרמינל.

    נמל התעופה של קראבי טרמינל 2 צ'ק-אין להמראה

    הצ'ק-אין בנמל התעופה של קראבי טרמינל 2 מתבצע רק עבור בנגקוק אייר, נוק אייר ותאי ליון

    אם חניתם בחניון טרמינל 2 ונכנסתם לכל דלת (חניון קטן מאוד ותמיד מלא עם 2 דלתות כניסה לטרמינל) הצ'ק-אין נמצא משמאל על הקיר הפונה לחלק האחורי של בניין הטרמינל. האזור מופרד מהלובי עם מחיצות זכוכית, אתה יכול לראות את מכונת האבטחה ואת רנטגן המטען. לאחר שהתיקים שלך עברו דרך מכונת הרנטגן, צוות האבטחה ישים מדבקה המציינת שהתיקים נבדקו. לאחר מכן תוכלו להמשיך לביצוע הצ'ק-אין.

    שימו לב: הצ'ק-אין לטיסות אייר אסיה וטיסות בינלאומיות מתבצע בטרמינל 1 של נמל התעופה קראבי. תוכלו ללכת מטרמינל 2 לטרמינל 1 על ידי מעקב אחר השילוט לשביל המחבר בין שני הטרמינלים.

    בעת הכניסה לטרמינל 2 מהחניון, דלפקי הזמנת הטיסות ודלפקי הכרטיסים ממוקמים בקצה השמאלי, על הקיר. הם נמצאים ליד חדר האמבטיה.

    אם אתה נכנס מטרמינל 1 – כשאתה נכנס לטרמינל 2 הם ממוקמים ישירות משמאלך.

    אתה יכול לארגן כרטיסים מסוכני אייר אסיה, נוק אייר, בנגקוק איירווייז, תאי ליון אייר

    שירותים

    השירותים ממוקמים לאורך קיר אחד, השירותים נמצאים בצד הנגדי של הבניין ליד הזמנת הטיסה ודלפקי הכרטוס או ליד קפה דוי צ'אנג.

    יציאות פנימיות

    הצ'ק-אין המקומי מתבצע באמצע הבניין. כאשר אתה עובר את מכונת הרנטגן והכרטיסים שלך נבדקו, אתה תלך לאזור הטרקלין הכולל חנות מתנות קטנה וחנות משקאות חריפים. שירותים ממוקמים גם באזור זה.

    כניסות פנימיות

    כאשר אתה נכנס לבניין הטרמינל מהמסלול או בהליכה או באוטובוס. תוכלו לנסוע מקומת הקרקע במעלה המדרגות הנעות למפלס המתחם הראשי, שם תמצאו קרוסלת מזוודות. בעת היציאה מאזור זה עם המטען שלכם, תצאו מדלתות ההזזה ותכנסו לבניין הראשי של טרמינל 2.

    אם הזמנתם העברה, אנא שימו לב כי לנהג שלכם יהיה את שמכם על צלחת, ויכולים להיות עד 30 נהגים הממתינים לאורחים.

    אם אתם נוסעים במעבורת, עליכם להגיע לנקודת האיסוף בטרמינל 1

    עמדת מודיעין

    עם ההגעה, דלפק מידע ממוקם משמאל לשערי היציאה. זהו מקום נהדר להרים מפה בחינם מדי!

    אוכל ושתייה

    חנות קפה ומעדניות קטנה של אילי ממוקמת לאורך הקיר האחורי ליד דלתות הכניסה והיציאה. הוא נהנה מישיבה מקורה או מפינת הישיבה החיצונית המוזרה. זהו מקום נהדר להשתמש באינטרנט.

    מקום שהתעלמו ממנו כי אנשים לא יודעים שהוא קיים הוא כיכר יאמי. יש דרגנוע קטן ומעלית למפלס נמוך יותר הממוקם משמאל לשער הכניסה. כיכר יאמי (Yummy Square) מציעה מנות עוף פשוטות, נודלס ומשקאות. אני נהנה מפינת ישיבה נחמדה המשקיפה על המסלול והיא מקום מושלם לברוח מההמונים.

    קפה דוי צ'אנג (Cafe Doi Chang) עם פינת ישיבה גדולה מלפנים ממוקם בסמוך לשער ההגעה.

    ישנן חנויות קטנות שמוכרות חטיפים הממוקמים בסמוך לדלתות הכניסה והיציאה.

    חנויות מזכרות

    אם עדיין לא קניתם את המתנות שלכם, יש קומץ חנויות מתנות המנוקדות לאורך הקיר האחורי שבו נמצאות דלתות הכניסה והיציאה

    כספומטים

    ליד שביל ההליכה לטרמינל 1 יש 3 כספומטים עומדים. המכונות לוקחות את כל הקלפים ומאפשרות לך לבחור שפות רבות.

    בנק ובורסה

    הבנקים ודלפקי החליפין ממוקמים בטרמינל 1, בקומה התחתונה ליד דלתות היציאה

    עטיפת מזוודות

    מכונות עטיפת מטען נמצאות על שביל ההליכה בין הטרמינלים, אך לעתים קרובות הן אינן מאוישות (עלות 200 באט לפריט עטוף). אם אין צוות, תוכלו למצוא גם מכונות עטיפת מזוודות בטרמינל 1 במפלס העליון ליד דלתות הכניסה.

    כיצד להגיע ל-טרמינל 1 של נמל התעופה קראבי

    בפינה השמאלית הרחוקה מול דלפקי הכרטיסים וההזמנות וליד מכשירי הכספומט טרמינל 2 מחובר לקומה העליונה של טרמינל 1. כאשר דלתות ההזזה האוטומטיות נפתחות זהו מסלול קצר של 50 מטר (שיפוע עלייה קל) לטרמינל 1

    דלתות יציאה

    ניתן למצוא שתי דלתות יציאה ישירות לאזור החניה או לשביל לטרמינל 1